آیت الله محسن فقیهی در نامه‌ای به مناسبت هفته دولت


آیت الله محسن فقیهی در نامه‌ای به مناسبت هفته دولت

,

آیت الله محسن فقیهی در نامه‌ای به مناسبت هفته دولت:

🔹دولت محترم با رفع نگرانی‌های مقام معظم رهبری در حلّ مشکلات معیشتی از جمله گرانی مسکن و اجاره بها، قدردان حمایت و تمجیدهای معظم له باشد.

🔹حضرت آیت اللّه محسن فقیهی دامت برکاته از علمای قم و عضو جامعه مدرّسین، به مناسبت هفته دولت، در نامه‌ای خطاب به دولت محترم با تقدیر از اقدامات زیربنایی، خواستار قدردانی بیشتر از حمایت‌های مقام معظم رهبری و حلّ مشکلات معیشتی مردم شد.
متن نامه معظّم له بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

باعرض تسلیت ایام اربعین حسینی علیه‌السلام، و گرامیداشت هفته دولت و با مسئلت مزید توفیقات برای دولت محترم و تقدیر از اقدامات و کارهای زیربنایی انجام‌شده در این مدّت، با توجه به بیانات حکیمانه امروز رهبری بزرگوار انقلاب دامت برکاته در دیدار با هیئت دولت، نکاتی چند را خدمت مسئولان محترم تقدیم می‌نمایم.

حمایت و تمجید مقام معظم رهبری از فعالیت‌های خوب دولت، علاوه بر اینکه موجب افتخار برای این عزیزان است؛ مسئولیت را بسیار سنگین‌تر نموده و همه باید قدردان این حمایت‌ها و تمجیدها باشیم و بهترین قدردانی، رفع نگرانی و دغدغه‌های ایشان است.

امیدوارم نکات مهمّی که توسط مقام معظم رهبری در باب لزوم استقرار عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، ثبات نرخ ارز، رشد تولید، رفع گرانی مستأصل‌کننده مسکن و اجاره بها، کاهش تورّم به‌ویژه در مواد غذایی، عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری بین المللی مطرح گردید، و درخواست جدّی علما و حوزه‌های علمیه از دولت پر کار و فعّال همین مطالب است، به زودی رفع شود و از آلام و دشواری‌هایی که مردم عزیز ما در این زمینه‌ها متحمّل می‌شوند کاسته گردد.

قطعاً خدمت خالصانه به ملّت شریف ایران، مرضیّ خداوند متعال و موجب جلب رضایت حضرت ولیّ‌عصر ارواح العالمین له الفداء خواهد شد. ادام الله توفیقاتکم

والسلام علیکم و رحمه الله
محسن فقیهی
۸ شهریور ۱۴۰۲

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *