آیت الله فقیهی :جبهه فرهنگی انقلاب، حضور فعال تری در فضای مجازی داشته باشد.


آیت الله فقیهی :جبهه فرهنگی انقلاب، حضور فعال تری در فضای مجازی داشته باشد.

#آیت_الله_فقیهی: جبهه فرهنگی انقلاب، حضور فعال تری در فضای مجازی داشته باشد.

✳️ به گزارش #خبرگزاری_حوزه آیت الله #محسن_فقیهی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در #پیامی از اجرای طرح رمضانیه مجازی مجمع روحانیون لارستان تقدیر کرد. متن آن به این شرح است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

رمضان ماه نزول قرآن و گشایش درهای رحمت الهی بر بندگان است. ماه مبارک رمضان ماه فرصت هاست. فرصت نیایش و مناجات در دل سحر با حضرت حق تعالی، فرصت تطهیر قلوب، فرصت مانوس شدن با کلام نورانی وحی و معارف اهل بیت علیهم السلام، فرصت همدلی با دیگران و احسان به فقرا.

ماه مبارک رمضان امسال به علت شیوع ویروس منحوس کرونا متفاوت از سالهای قبل برگزار می شود. وضعیت و شرایط خاصی که در پی شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شد با همدلی مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل به یک فرصت بزرگ شد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شبکه های ارتباطی و محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده، استقبال عموم مردم از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزایش زیادی پیدا کرده است. از ظرفیت فضای مجازی باید بهره گیری بهینه شود و فعالین فرهنگی و دینی در این بستر حضور فعال و کارآمدی داشته باشند.

روحانیون و مبلغان عزیز هر ساله ماه مبارک رمضان با حضوردر مساجد و مراکز فرهنگی سراسر کشور به تبلیغ و نشر معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام اهتمام داشتند. اما امسال به توجه به شرایط خاص ایجاد شده امکان حضور در آن اماکن میسر نبوده و مبلغان دینی رسالت مقدس خود را در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

خوشبختانه مجمع روحانیون و فضلای لارستان در ایام ماه مبارک رمضان در طرح رمضانیه مجازی با استفاده از بستر فضای مجازی در تبلیغ معارف اسلامی، ارتباط مردمی وپاسخ گویی به سوالات دینی مردم آن منطقه فعالیت دارند. برای اهالی مؤمن و غیور لارستان، این خطه عالم پرور فرصت مناسبی فراهم شده تا در این ماه مبارک با معارف اسلامی انس بیشتری داشته باشند. امیدوارم مردم آن منطقه از این فرصت ارزشمند بهره مند شوند.

اینجانب از همه روحانیون و مبلغان به ویژه فضلای لارستانی که خالصانه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم. ان شاء الله جبهه فرهنگی انقلاب با حضور فعال در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب و خلاقانه در این بستر، تبلیغات دشمن علیه معارف اسلامی را خنثی کرده و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را در جامعه نهادینه سازی کنند. در این ماه رحمت از خداوند متعال عافیت عموم مردم، رفع مشکلات جامعه و از بین رفتن هر چه زوتر این بیماری را مسألت دارم.
محسن فقیهی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *