⚫️پیام حضرت آیت الله محسن فقیهی در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز


⚫️پیام حضرت آیت الله محسن فقیهی در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز

, ,

پیام حضرت آیت الله محسن فقیهی در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز

در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز، و شهادت و مجروح‌شدن عده‌ای از عزاداران و زائران، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین و از اساتید برجسته دروس خارج حوزه علمیه قم، پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

قال اللّه تبارک و تعالی: وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حرکت ددمنشانه و ضد انسانی مزدوران داعشی و ذلیل استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل جنایتکار، در حرم ملکوتی حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام و در ماه عزای ابو الاحرار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، که به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از زائران بی‌گناه انجامید، قلوب آزادگان و اهل ایمان را داغدار کرد.
به زودی عاملان شقیّ این جنایت ضد بشری، به اشدّ مجازات خواهند رسید و به جهنم واصل می شوند؛ و با درایت و آگاهی دستگاه‌های حافظ امنیت، سررشته‌های این جنایت هولناک که به یقین به دستگاه‌های اطلاعاتی صهیونیسم و استکبار برمی‌گردد، شناسایی شده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری خواهد شد.
دشمنان بدانند که این ملّت، تربیت‌شدگان مکتب سید الشهداء امام حسین علیه‌السلام هستند و هرگز اجازه نخواهند داد ابلیس‌صفتان و شقاوت‌پیشگان در کشوری که حاصل خون مطهر شهدای عزیز ماست، جولان دهند و لحظه‌ای در آرامش باشند.
اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت را به پیشگاه مقدّس رسول مکرّم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین؛ همچنین به مقام معظم رهبری و علمای اعلام؛ خانواده‌های مصیبت‌دیده از این حادثه و به آحاد ملّت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و شفای مجروحان و آسیب‌دیدگان را از خداوند منّان مسألت دارم.

محسن فقیهی
۲۳ مرداد ۱۴۰۲

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *