حضرت آیت الله فقیهی دامت برکاته در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛ پیام های طوفان الاقصی برای دوستان و دشمنان اسلام


حضرت آیت الله فقیهی دامت برکاته در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛ پیام های طوفان الاقصی برای دوستان و دشمنان اسلام

, ,

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با حمایت از حرکت افتخارآمیز و غرورآفرین جبهه مقاومت علیه رژیم اسرائیل غاصب و محکوم کردن حملات این رژیم به کودکان، زنان و مردم نوار غزه، گفت: پیام طوفان الاقصی برای دوستان این است که باید مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه دهند و از شهادت نهراسند تا اینکه جان خود را فدا کنند تا جبهه مقاومت به پیروزی کامل برسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: پیام طوفان الاقصی برای دشمنان این است که بدانند جوانان فلسطینی تا پای جان خود ایستادگی و مقاومت می کنند تا جبهه مقاومت به پیروزی نهایی برسد.

وی طوفان الاقصی را درس عبرت بزرگی برای دشمنان و دانست و اظهار کرد: باید دشمنان از طوفان الاقصی درس عبرت بگیرند و کارهایی که خلاف حقوق بین الملل همانند کشتن بی رحمانه کودکان و زنان و قطع کردن برق و آب در نوار غزه است را کنار بگذارند.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه ساکنین در سرزمین های اشغالی غاصب بوده و کمک به ظلم و ظالم می کنند، اظهار کرد: کمک به ظلم و حمایت از جنایت های رژیم صهیونیستی خیانت و جنایت بزرگی است، از این رو ساکنین اسرائیلی سزای اعمال خودشان را خواهند دید.

متن کامل خبر را در خبرگزاری رسا بخوانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *