آیت الله فقیهی: وحدت و انسجام در شرایط کنونی کشور یک ضرورت است


آیت الله فقیهی: وحدت و انسجام در شرایط کنونی کشور یک ضرورت است

,

وحدت و انسجام در شرایط کنونی کشور یک ضرورت است

آیت الله فقیهی گفت: در شرایط کنونی کشور، اتحاد، انسجام و وحدت یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز ۲۵ دی ماه در درس اخلاق خود ضمن اشاره به حوادث اخیر و تسلیت به جانباختگان حادثه هوایی گفت: قطعاً فقدان عزیزان و به ویژه دانشجویان برای جامعه ما دردناک است و ما نیز فرزندان خود را از دست دادیم اما در شرایطی که کشور با اقدامات رژیم خونخوار ایالات متحده آمریکا در وضعیت جنگی قرار داشت، این حادثه رخداد و یک خطای انسانی عامل این ضایعه دردناک شد.

عضو جامعه مدرسین با بیان خدمات ارزنده سپاه پاسداران گفت: برادران خدوم سپاه، در حوادث مختلف از خود جانفشانی نشان دادند. در ماجرای داعش، در جنگ تحمیلی، در دوران پس از جنگ، در تمام ابعاد از جنگ نظامی تا عرصه‌های مختلف فرهنگی و … از خود گذشتگی کردند. آنها با جانفشانی امنیت کشور را تأمین کردند. نباید برای یک اشتباه که البته در جای خود دردناک است، تمام خدمات شایسته این عزیزان را نادیده بینگاریم.

استاد درس اخلاق حوزه علمیه با تاکید بر پرهیز از اختلاف افکنی گفت: در شرایط کنونی کشور، اتحاد، انسجام و وحدت یک ضرورت است. شهید سلیمانی با شهادت خودشان این وحدت را تقویت کرد و ما نیز وظیفه داریم در این مسیر گام برداریم. در شرایط سرمای زمستان، هر کسی که توانایی کمک و امدادرسانی دارد، برادران سیستانی را دریابد. به یاری آنان بشتابید. دولت محترم نیز از ظرفیت‌های خود برای کمک به سیل زدگان استفاده کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *