آیت‌الله فقیهی: سیاست‌های چپ و راست، تأثیری در سخنان رهبر انقلاب نداشته است


آیت‌الله فقیهی: سیاست‌های چپ و راست، تأثیری در سخنان رهبر انقلاب نداشته است

,

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب در طی ۳۱ سال گذشته به‌خوبی روش و خط امام خمینی (ره) را ادامه دادند.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: مرحوم امام خمینی (ره) شخصیتی بودند که از نظر عملی در درجه بالایی قرار داشته و شخصیت‌های علمی نیز مرجعیت ایشان را قبول داشتند و از نظر عملی هیچ اختلاف‌نظری در خصوص علم ایشان وجود نداشت.

وی ادامه داد: ایشان استاد اخلاق بودند و نسبت به مسائل مالی توجهی نداشتند و درواقع دنیا برای امام خمینی (ره) ارزشی نداشت.

آیت‌الله فقیهی تأکید کرد: ایشان حتی رساله هم چاپ نمی‌کردند و با اصراری که شاگردان و … داشتند اقدام به چاپ رساله کردند.

وی با بیان این‌که امام خمینی (ره) متدین بودند، تأکید کرد: ایشان همه مسائل را اسلامی بررسی می‌کردند و برخلاف مصدق‌ها و بازرگان‌ها که سیاستمدار بودند، ایشان نقطه نظراتش اسلامی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: حمایت مردم از امام خمینی (ره) به خاطر اسلام بود که این حمایت‌ها از سوی رهبر انقلاب نیز ادامه یافت.

وی با بیان این‌که بهترین شخصی که روش و خط امام را ادامه داد، رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: سیاست‌های چپ و راست تأثیری در صحبت‌های رهبری ندارد و بیانات ایشان تماماً برگرفته از اسلام است و علاوه بر این، نظرات ایشان مطابق اسلام است همان‌طوری که امام راحل (ره) این‌گونه بودند.

آیت‌الله فقیهی بیان داشت: مردم هم به هر میزان که به قرآن و اهل‌بیت (ع) نزدیک‌تر شوند قطعاً کشور به سمت سعادت و رستگاری حرکت خواهد کرد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *