آیت الله محسن فقیهی, [۱۸.۰۷.۱۸ ۱۲:۲۶]

⭕️همه دستگاه ها و مردم ، دولت را در حل مشکلات یاری دهند

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه نهادها و دستگاه ها و عموم مردم خواست تا دولت را در مسیر حل مشکلات یاری دهند.

 

🔹آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که امروز ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام سلطه قرار داریم، اظهار داشت: دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا می خواهد که فشارهای اقتصادی را بیش از پیش بر کشور و جامعه ما وارد آورد و راه مقابله با توطئه ها و فشارهای دشمن بی شک استقاومت و انسجام ملی و نیز تلاش مضاعف مردم و مسئولان در حل مشکلات است.

 

🔹وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با ایشان بر لزوم تحرک و تلاش مضاعف و نشان دادن تصویری مقتدرانه از دولت تاکید کردند و از آن سو از نهادهای دیگر و عموم مردم خواستند که در مسیر حل مشکلات و ثبات و رونق اقتصادی به یاری دولت بشتابند.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: ایشان همچنین چندی پیش در سخنان بسیار مهمی که در دانشگاه امام حسین(ع) و در جمع پاسداران ایراد فرمودند، اهتمام به صبر و تقوا را از جمله رموز بسیار مهم به منظور غلبه ملت و مسئولان بر دشمن عنوان کرده و همگان را در مسیر تقویت روحیه انقلابی به صبر و تقوا دعوت نمودند.

 

🔹وی اضافه کرد: از آن سو تجربه تاریخی بارها به ما یادآور شده که هر گاه در برابر دشمن متحد و یکدل ایستادگی کرده و اختلافات و دودستگی ها را کنار گذشته ایم و بر توانایی های خود تکیه کرده ایم، دشمن را به زانو درآورده ایم و ان شاءالله این بار نیز به یاری و فضل الهی همین گونه خواهد بود.

 

آیت الله فقیهی بیان داشت: به هر صورت این مساله را هیچ گاه نباید از یاد ببریم که شیطنت ها و فشارهای دشمن همواره وجود داشته و خواهداشت، ضمن آن که مشکل اصلی آن ها حتی فراتر از انقلاب و نظام اسلامی، با ملت ایران است؛ چرا که این ملت یک ملتی است که زیر بار حرف زور و بی منطق نمی رود و در دنیا حرف حق خود را بدون ترس از قدرت های مستکبر بیان می کند و دشمنان این را نمی خواهند.

 

🔹وی تاکید کرد: هدف جدی دشمن در شرایط فعلی تلاش به منظور مایوس کردن مردم و اختلاف افکنی و دوقطبی سازی در جامعه است و حال آن که اگر متحد و یکپارچه باشیم و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به خوبی تبعیت کنیم، ان شاءالله پیروزی و نصرت الهی از آن ما خواهد بود و از این دوران سخت نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

 

🔅خبرگزاری حوزه

@mohsenfaghihi

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *