عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:  سرنگونی پهپاد آمریکایی، صلابت ایران اسلامی در برابر متجاوز را نشان داد


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:  سرنگونی پهپاد آمریکایی، صلابت ایران اسلامی در برابر متجاوز را نشان داد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: 
سرنگونی پهپاد آمریکایی، صلابت ایران اسلامی در برابر متجاوز را نشان داد
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: سرنگونی پهپاد آمریکایی، بار دیگر صلابت ایران اسلامی در برابر متجاوز را نشان داد.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: حقیقتاً باید دست مریزاد گفت به جوانان غیرتمند و شجاع کشورمان که با اقتدار و بدون هراس از آمریکای جنایتکار، این پهپاد متجاوز به آب های سرزمینی کشورمان را بر فراز آسمان ایران اسلامی ساقط کردند.

وی افزود: مقاومت در برابر دشمن و سرخم نکردن در برابر تجاوز را ما از مکتب قرآن و اهل بیت(ع) آموخته ایم و دشمنان باید بدانند که با ملتی روبرو هستند که پاسخ هر تجاوزگری را با قاطعیت و شجاعت انقلابی می دهد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به تحریم ها و فشارهای ناجوانمردانه آمریکا علیه کشورمان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مقاومت راه نجات کشورماست و ما باید با مقاومت خود در برابر ظلم و ظالم ایستادگی کنیم، به خصوص در زمانه ای که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار به مردم ما ظلم می کند ما باید با صبر و مقاومت انقلابی پاسخش را بدهیم و بدانیم که نصرت الهی با صابرین و استقامت کنندگان است.

وی بیان داشت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران بار دیگر صلابت و اقتدار ملی ما را در برابر دشمن متجاوز نشان داد و همه دیدیم که عموم ملت و مسئولان نیز از این حرکت شایسته و بایسته به درستی تقدیر کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *