فراگیر شدن حال و هوای قرآنی در کشور از برکات ماه رمضان است 


فراگیر شدن حال و هوای قرآنی در کشور از برکات ماه رمضان است 

عضو جامعه مدرسین:
فراگیر شدن حال و هوای قرآنی در کشور از برکات ماه رمضان است
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک فراگیر شدن حال و هوای قرآنی و معنوی در کشور از جمله برکات ماه مبارک رمضان است.

آیت الله محسن فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: به لطف الهی در سالیان اخیر محافل و مجالس متعدد قرآنی در سراسر کشور در ماه رمضان شکل گرفته و این مساله خوشبختانه روند فزاینده ای داشته است.

وی افزود: به ویژه در اماکن مقدسی چون حرم مطهر امام رضا(ع) ، حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و دیگر امامزادگان و بقاع متبرکه کشور ، مراسم های باشکوه روخوانی و تفسیر قرآن در این روزها و شب ها برگزار می شود که قطعاً با خود آثار و برکات فراوانی به همراه داشته و خواهد داشت.

استاد حوزه  با بیان این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهترین زمان برای نزدیک شدن به الگوی سبک زندگی قرآنی و ایمانی است، خاطرنشان کرد: دراین ماه عزیز و پرفضیلت ، شرایط خوبی فراهم است که همه مردم به ویژه نسل جوان ضمن قرائت قرآن ، در آیات کلام وحی نیز تدبر و تعمق داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به این که قرآن کریم ، خود بالاترین معیار سنجش حق و باطل و عامل دست یابی به سعادت دنیوی و اُخروی انسان است، اظهار داشت: بدون تردید اگر جامعه ما به سمت سبک زندگی دینی و قرآنی حرکت کند، سعادتمند می شود و به هر میزان که از این صراط مستقیم دور بماند، دچار خسران می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *