آیت الله فقیهی: وظیفه ما است برای جلوگیری از انحراف در اسلام جان‌مان را فدا کنیم .


آیت الله فقیهی: وظیفه ما است برای جلوگیری از انحراف در اسلام جان‌مان را فدا کنیم .

, , ,

آیت الله فقیهی:
وظیفه ما است برای جلوگیری از انحراف در اسلام جان‌مان را فدا کنیم .

آیت الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه تجمع باشکوه طلاب و روحانیون در میثاق با ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: وظیفه مردم ما، حمایت از حق و حقیقت است.

وی ادامه داد: در این ایام که اغتشاشات انجام شد، رهبر معظم انقلاب با کمال رحمانیت و رئوفیت با مردم برخورد کردند.

آیت الله فقیهی با اشاره به شیوه برخورد رهبر معظم انقلاب با اتفاقات اخیر ابراز داشت: ایشان در موارد مختلف دستور دادند که با مردم با محبت برخورد کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ما این است که بیعت کنیم با رهبر معظم انقلاب و مجدد اعلام کنیم که اگر گوشه‌ای از احکام اسلام به انحراف کشیده شود، وظیفه ما است که در این راه شهید بشویم و جان خود را فدا کنیم برای اینکه احکام اسلام باقی بماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حجاب را ضروری دین دانست و یادآور شد: یکی از احکام اسلام مسأله حجاب و حجاب از ضروریات دین است.

وی افزود: کسانی که منکر حجاب باشند، اینها از اسلام خارج می‌شوند.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه رهبر انقلاب وظیفه دارند جلوی انحراف‌ها را بگیرند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب وظیفه دارند در هر موقعی که انحرافی به‌وجود بیاید، جلوی انحراف را بگیرند.

وی افزود: به همین جهت همه مؤمنین، متدینین و مردم مسلمان ایران وظیفه دارند که از مقام معظم رهبری و اجرای احکام اسلام حمایت کنند که این وظیفه‌ای همگانی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه وظیفه دارند جلوی انحراف را بگیرند، گفت: انحراف اگر در اسلام و دین به‌وجود بیاید، وظیفه داریم با فدا کردن جانمان اجازه ندهیم که دین اسلام منحرف شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *