همه ابعاد و زوایای زندگانی حضرت زهرا(س)، کامل ترین سبک زندگی است


همه ابعاد و زوایای زندگانی حضرت زهرا(س)، کامل ترین سبک زندگی است

⭕️همه ابعاد و زوایای زندگانی حضرت زهرا(س)، کامل ترین سبک زندگی است
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همه ابعاد و زوایای زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)، کامل ترین سبک زندگی برای بشریت به خصوص برای جامعه بانوان است.

????آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت صدیقه کبری(س) چه در زمینه همسرداری و فرزند داری، چه در بعد بندگی خدا، چه در زمینه دفاع از ولایت و حضور در جامعه، چه از حیث صبر و استقامت و … والاترین الگو برای همه ما هستند و ما باید در سبک زندگی خود به این بانوی بزرگوار و پدر ، همسر و اولاد طاهرینشان تاسی کنیم.

????وی با بیان این که شهادت حضرت زهرا(س) در راستای دفاع از حریم امامت و ولایت و هدایتگری انسان های دچار ضلالت و گمراهی بوده است، گفت: همان طور که علما و مراجع معظم تقلید ما نیز بارها تاکید داشته اند تعظیم و بزرگداشت فاطمیه ، وظیفه و رسالتی بر عهده همه ما به خصوص طلاب و فضلای حوزه است که در این راستا تکلیف مضاعف تری دارند.

????این استاد حوزه همچنین افزود: برای ام ابیها(س)، مساله دفاع از ولایت و امامت مهم ترین مساله بود به گونه ای که حتی جان گرانمایه خویش را در این راه فدا کرده و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و این حقیقت نشان می دهد که ولایتمداری و ثبات قدم در مسیر دین خدا و دفاع از امامت و ولایت چقدر اهمیت و ضرورت دارد.
✅خبرگزاری حوزه
@mohsenfaghihi

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *