باید با نفوذ استکبار مقابله کرد/ حمایت از عربستان لکه ننگی در پرونده آمریکاست 


باید با نفوذ استکبار مقابله کرد/ حمایت از عربستان لکه ننگی در پرونده آمریکاست 

آیت الله فقیهی در گفت وگو با «حوزه»:
باید با نفوذ استکبار مقابله کرد/ حمایت از عربستان لکه ننگی در پرونده آمریکاست
حوزه/ عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه باید با نفوذ استکبار مقابله کرد، گفت: امروز آمریکا به عنوان مصداق بارز استکبار به حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل و عربستان سعودی در کشتار مردم مظلوم یمن می پردازد و دستش به خون کودکان، زنان و مردان آغشته است.

آیت الله محسن فقیهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی، اظهار داشت: براساس شعار «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا، هیچ مسلمان و کسی که به خدا اعتقاد دارد، نباید زیر بار ذلت برود.

وی با بیان اینکه زیر بار ذلت نرفتن به معنای تسلیم نشدن در مقابل استکبار است، تصریح کرد: باید با استکبار در هر ظاهر و جهتی که باشد، مقابله کرد.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه باید با نفوذ استکبار مقابله کرد، اظهار داشت: مقابله با استکبار به معنای مبارزه با ظالم و کسی است که حرف بدون منطق می زند و حقوق افراد را پایمال می کند.

آیت الله فقیهی در ادامه با اشاره به اینکه چرا آمریکا به عنوان مصداق استکبار شناخته می شود، گفت: امروز آمریکا به عنوان مصداق بارز استکبار به حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل و عربستان سعودی در کشتار مردم مظلوم یمن می پردازد و دستش به خون کودکان، زنان و مردان آغشته است.

وی تصریح کرد: باید با هرکشور مستکبر و ظالم مبارزه کرد و هیچگاه نباید تسلیم استکبار شد.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه باید خصم ظالم و حامی مظلوم باشیم، اظهار داشت: وظیفه شرعی ما مقابله با استکبار و ظالم در هر نقطه ای است و باید به مظلومان کمک کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *