بازدید حضرت آیت الله فقیهی از خبرگزاری حوزه


بازدید حضرت آیت الله فقیهی از خبرگزاری حوزه

⭕️رسانه حوزه مورد اعتماد بزرگان حوزه است/ اخباری که از خبرگزاری حوزه منتشر می شود، قابل تردید نیست

 

 

???? عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:خبری که از سوی خبرگزاری حوزه منتشر می شود، قابل تردید نیست؛ به این معنا که علما، بزرگان و شخصیت ها نسبت به این خبر با دقت بیشتری توجه کرده و مورد اعتماد و اتکاء بزرگان است که نکته قابل توجهی است.
آیت الله محسن فقیهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: مهمترین نقطه قوت یک خبرگزاری آن است که مورد اطمینان مردم باشد و بنده فکر می کنم که «خبرگزاری حوزه» توانسته به این نقطه قوت برسد؛ به همین دلیل، خبری که از سوی این خبرگزاری منتشر می شود، قابل تردید نیست؛ به این معنا که علما، بزرگان و شخصیت ها نسبت به این خبر با دقت بیشتری توجه کرده و مورد اعتماد و اتکاء بزرگان است که نکته قابل توجهی است.

????وی ابراز داشت: نشنیدم کسی از خبرگزاری حوزه انتقاد داشته باشد که به عنوان مثال، فلان مصاحبه انجام شده و به نحو دیگری پخش شده است؛ در حالی که درباره خبرگزاری های گوناگون این مطلب شنیده شده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: بحمدالله خبرگزاری حوزه با کمال دقت و صداقت، مصاحبه های خود را انجام داده و به انتشار اخبار حوزه می پردازد که جای تقدیر دارد.

????این استاد درس خارج حوزه تصریح کرد: حوزه مقدسه قم، مجموعه ای از مراجع، بزرگان و در رأس آن رهبر معظم انقلاب بوده و شایسته است که چنین خبرگزاری و هفته نامه ای داشته باشد که تمام جهات را در این حوزه مقدسه رعایت کرده؛ جناحی برخورد نکرده و هدف انقلاب و انقلابی بودن را بدون حواشی مضر آن پیگیری نمایند.
آیت الله فقیهی ضمن تقدیر از فعالیت مسئولان قبلی رسانه رسمی حوزه های علمیه، بیان داشت: واقعا باعث افتخار بوده و جای تقدیر و تشکر از آیت الله اعرافی دارد که هم اکنون با کمال درایت و مدیریت، رسانه حوزه را پشتیبانی و حمایت می کنند.

✔️حضرت ایت الله فقیهی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *