آیت الله فقیهی : باور عمیق به اقتصاد مقاومتی و التزام به آن، لازمه رونق تولید است .


آیت الله فقیهی : باور عمیق به اقتصاد مقاومتی و التزام به آن، لازمه رونق تولید است .

,

 

⭕️ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: باور عمیق به اقتصاد مقاومتی و التزام به آن، لازمه رونق تولید است

 

 

🔹 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک لازمه رونق تولید در سال ۹۸ ، باور عمیق مردم و مسئولان به اقتصاد مقاومتی و به خصوص التزام به آن است.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نام گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال” رونق تولید” ابراز داشت: در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی و درایت خاص خویش بر لزوم توجه همگان به مباحث اقتصادی تاکید کرده اند و نام گذاری این سال ها از سوی ایشان نیز گواه این مطلب است.

 

🔹 با این حال آن چه مهم است این که فراتر از شعارها و همایش ها و بنرزدن ها و … ، ما واقعاً به دنبال عملیاتی کردن این مسایل باشیم و در عرصه عمل نشان دهیم که واقعاً معتقد به اقتصاد مقاومتی و همچنین ملتزم به آن هستیم.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که بی شک یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی ، تلاش در زمینه تقویت تولید ملی است، گفت: ما اگر می خواهیم که کشورمان در زمینه اقتصادی قوی شده و بر مشکلات امروز خود غلبه کند، باید روی پای خودمان ایستاده و از داشته ها و توانمندی هایمان به درستی استفاده کنیم، البته تعامل با دنیای خارج در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت نیز لازم است اما نباید همه نگاه ما به خارج از مرزها باشد.

 

🔹به لطف الهی ما در داخل کشور دارای ظرفیت های عظیم نیروی انسانی و نیز منابع طبیعی و خدادای هستیم که لذا اگر از این ها به درستی و به شکل مطلوب استفاده کنیم، غلبه بر مشکلات و رونق تولید کاملاً امکان پذیر است.

▪️خبرگزاری حوزه

@mohsenfaghihi

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *