مصاحبه آیت الله فقیهی به مناسبت روز خبرنگار


مصاحبه آیت الله فقیهی به مناسبت روز خبرنگار

⭕️مصاحبه آیت الله فقیهی به مناسبت روز خبرنگار

🔹عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
روحیه انقلابی و مردمی از ویژگی های خبرنگار موفق و متعهد است
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از جمله ویژگی های یک خبرنگار موفق و متعهد در جامعه اسلامی، برخورداری از روحیه انقلابی و مردمی در انجام کار تخصصی و حرفه ای خود است.

🔹آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ایران اسلامی، اظهار داشت: خبرنگاران حقیقتاً زبان گویای مردم در بیان حقایق هستند و نقش مهمی در رشد و ارتقای جامعه و مقابله با ناهنجاری ها و مفاسد دارند.

🔹وی افزود: آنچه در خصوص ویژگی های یک خبرنگار موفق در تراز جامعه اسلامی باید به آن اشاره کنم، داشتن تعهد و انصاف و امانت داری در انتشار اخبار، همچنین روحیه مردمی و انقلابی است؛ چرا که بدون این ها فعالیت خبرنگاری در مسیر اهداف و منافع انقلاب و نظام اسلامی نخواهد بود.

🔹این استاد حوزه همچنین با بیان این که امروز خبرنگاران در صف مقدم مقابله با توطئه های دشمنان به خصوص در عرصه جنگ روانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به این مساله کاملاً مشخص و مسلّم است که یک خبرنگار متعهد و مسلمان نمی تواند دست به انتشار اخبار کذب و یا شبهه ساز بزند چرا که او خود را مقید به رعایت امانت و حفظ مصالح کشور اسلامی می داند و لذا به هیچ وجه به دنبال تولید و نشر اخبار دروغ و کذب نیست.

▪️خبرگزاری خوزه

@mohsenfaghihi

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *