آیت الله فقیهی: مهمترین رسالت نیروهای انقلابی، جذب حداکثری باشد


آیت الله فقیهی: مهمترین رسالت نیروهای انقلابی، جذب حداکثری باشد

,

🔆 آیت الله فقیهی: مهمترین رسالت نیروهای انقلابی، جذب حداکثری باشد

🔹حوزه/ بی توجهی به مبانی دینی، شرعی و ارزشی مانند حجاب باعث فساد، طلاق و از هم گسستگی خانواده ها شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله محسن فقیهی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از خواهران بسیجی استان تهران که در منزل این عضو از جامعه مدرسین در قم برگزار شد، گفت: در روایتی پیامبراسلام فرمودند« مهمترین صفت برای هر انسان، داشتن اخلاق است». اخلاق آن قدر مهم است که قرآن هم بر آن تأکید می کند و می فرماید« ای پیامبر(ص) اگر می خواهی مردم به دور تو جمع شوند، به مردم محبت کن و با رفتار حسنه و نیک با آنها برخورد کن».

🔹این استاد حوزه علمیه قم افزود: احسان مراتبی دارد، از جمله آن رسیدگی مالی جانی و رفتاری به والدین، ایتام مساکین و در عین حال احسان در امور سیاسی است.
عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: احسان در امور سیاسی به معنای توجه دادن و بصیرت افزایی در ارتباط با مسائل مهم کشور به مردم و در مورد دشمنان است.
آیت الله فقیهی اظهارداشت: بصیرت افزایی به موقع مردم در ۹ دی و هفته بصیرت باعث شد، فتنه دشمنان و هم پیمانان داخلی آنها در نطفه خنثی شود.

🔹وی ابراز داشت: از دیگر مراتب احسان، فرهنگی است. امروز در جامعه شاهد بدحجابی و بی تفاوتی نسبت به این اصل مهم هستیم. همین بی توجهی به این اصل مهم، باعث مشکلاتی در بحث ایجاد ترویج فساد، طلاق و از هم گسستگی خانواده در جامعه اسلامی شده است.
عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: تجربه نشان داده، توجه به مسائل فرهنگی و بصیرت افزایی، نسبت به مبانی دینی و شرعی، مانند حجاب، می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را از بین ببرد، ولی امروز شاهد دوری مردم از قوانین الهی و ارزشی هستیم و همین خود زمینه ایجاد بعضی از فساد ها در جامعه شده است.

🔹آیت الله فقیهی گفت: در روایتی معصوم(ع) فرمودند« عاقل ترین مردم کسانی هستند که با مردم مدارا می کنند و پست ترین نیز کسانی می باشند که به دیگران اهانت می کنند.
این استاد حوزه علمیه قم بر حفظ آبروی انسا مؤمن تأکید کرد و گفت: تجربه نشان داده اگر کسی آبروی دیگران را ببرد، آبروی خود او هم خواهد رفت.
عضو جامعه مدرسین بر توجه به انجام مبانی دینی، ارزشی و شرعی در زندگی و جامعه تأکید کرد و اظهارداشت: مهمترین رسالت نیروهای انقلابی جذب حداکثری است. شکل گیری بسیج از سوی امام راحل باعث بیمه شدن نظام، پیروزی و تداوم انقلاب و رفع مشکلات مردم و خنثی شدن فتنه های دشمنان شده است.

✅حوزه نیوز
@mohsenfaghihi

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *